Veelgestelde vragen
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Auto huren
Bekijk hier alle veelgestelde vragen over het huren van een auto of wanneer u problemen heeft met een gehuurde auto.
-
Indien u onverhoopt een bekeuring met onze auto rijdt, zullen wij in eerste instantie bij het CJIB aangeven wie er in de auto heeft gereden. Daardoor kan het voorkomen dat u de bekeuring rechtstreeks van het CJIB thuis gestuurd heeft gekregen. Afhankelijk van het contract dat u of uw werkgever met ons heeft afgesloten kan het ook voorkomen dat de bekeuring door ons is betaald en wij de bekeuring aan u of uw werkgever door hebben belast. Mocht u een kopie van de originele bekeuring willen inzien neem dan contact met ons op.
-
Ondanks dat alle auto's in onze vloot tijdig en zorgvuldig onderhoud genieten kan er onderweg altijd iets mis gaan. Daarom hebben wij standaard pechservice op al onze voertuigen.
In geval van pech kunt u tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur) bellen naar : 010-4599475
Buiten kantooruren kunt u contact opnemen met de 24/7 M. de Koning Autolease Alarmcentrale: 010-4599477
Ook is het mogelijk om ons per e-mail te bereiken via verhuur@mdekoning.nl
Reparaties mogen alleen in overleg met de verhuurder worden uitgevoerd.
-
Helaas is het niet mogelijk om privé een auto te huren bij M. de Koning Autoverhuur. U kunt wel bij ons terecht voor zakelijke verhuur en short lease. Om de mogelijkheden te bespreken kunt u het beste contact met ons opnemen via: e-mail of tel:010-4599465
-
Wij adviseren u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van de schade en daarnaast ook een schadeformulier in te vullen. Het schadeformulier treft u in het voertuig aan. Het volledig ingevulde schadeformulier ontvangen wij graag spoedig mogelijk. Is het niet mogelijk om verder te rijden? Geef dit dan aan als u met ons contact op neemt. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.
-
Bij verduistering of diefstal dient u direct aangifte te doen bij de politie. Een kopie van het aangifte, een schadeformulier en de originele sleutels ontvangen wij zo snel mogelijk. Daarnaast dient u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van het voorval.
U kunt hiervoor bellen met +31 (0) 10-4599475 of buiten openingstijden 31 (0) 10-4599477