M. de Koning Autoverhuur

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Auto huren

Bekijk hier alle veelgestelde vragen over het huren van een auto of wanneer u problemen heeft met een gehuurde auto.

  • Ik heb een bekeuring gereden, wat nu?

    Indien u onverhoopt een bekeuring met onze auto rijdt, zullen wij in eerste instantie bij het CJIB aangeven wie er in de auto heeft gereden. Daardoor kan het voorkomen dat u de bekeuring rechtstreeks van het CJIB thuis gestuurd heeft gekregen. Afhankelijk van het contract dat u of uw werkgever met ons heeft afgesloten kan het ook voorkomen dat de bekeuring door ons is betaald en wij de bekeuring aan u of uw werkgever door hebben belast. Mocht u een kopie van de originele bekeuring willen inzien neem dan contact met ons op.

  •  Ik heb pech met mijn huurauto

    Ondanks dat alle auto's in onze vloot tijdig en zorgvuldig onderhoud genieten kan er onderweg altijd iets mis gaan. Daarom hebben wij standaard pechservice op al onze voertuigen. 

    In geval van pech kunt u tijdens kantooruren (08:00 - 17:00 uur) bellen naar : 010-4599475

    Buiten kantooruren kunt u contact opnemen met de 24/7 M. de Koning Autolease Alarmcentrale: 010-4599477

    Ook is het mogelijk om ons per e-mail te bereiken via verhuur@mdekoning.nl 

    Reparaties mogen alleen in overleg met de verhuurder worden uitgevoerd.

  • Ik wil privé een auto huren, kan dat?

    Wanneer u privé een auto wilt huren bij M. de Koning Autoverhuur is dat zeker mogelijk. Momenteel is het nog niet mogelijk een privé verhuuraanvraag online aan te vragen. Om de mogelijkheden te bespreken kunt u het beste contact met ons opnemen via: e-mail of tel:010-4599475 

  • Ik heb een schade gereden / aanrijding

    Wij adviseren u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van de schade en daarnaast ook een schadeformulier in te vullen. Het schadeformulier treft u in het voertuig aan. Het volledig ingevulde schadeformulier ontvangen wij graag spoedig mogelijk. Is het niet mogelijk om verder te rijden? Geef dit dan aan als u met ons contact op neemt. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

  • Mijn huurauto is gestolen

    Bij verduistering of diefstal dient u direct aangifte te doen bij de politie. Een kopie van het aangifte, een schadeformulier en de originele sleutels ontvangen wij zo snel mogelijk. Daarnaast dient u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van het voorval.
    U kunt hiervoor bellen met +31 (0) 10-4599475 of buiten openingstijden 31 (0) 10-4599477

Meerdere vestigingen

Met vestigingen in Rotterdam, Capelle aan den IJssel en Krimpen aan den IJssel  kunnen wij voorzien in uw mobiliteit.